مدیریت بازاریابی و فروش
امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بهسزایی یافته است. لازمه تحقق چنین هدفی شناخت علائق مشتری، درک تحولات بازار، و برنامهریزی صحیح است.
مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهرهوری به پشتوانه بیش از 15 سال سابقه انجام پروژههای متعدد تحقیقاتی، مشاورهای و آموزشی، شناخت واقعبینانهای از مسائل و نیازهای مدیریت کشور به دست آورده و میکوشد این دستاوردها را در خدمت توسعه اقتصادی کشور قرار دهد. کارشناسان بازاریابی مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهرهوری تلاش میکنند تا تجربیات خود را در اختیار نهادهای سیاستگذار، برنامهریز، و همچنین سازمانهای دولتی و خصوصی کشور قرار داده و از این طریق گامی در جهت اعتلا و توسعه ملی بردارند. مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهرهوری با برخورداری از شبکهای از متخصصان و مشاوران خود در زمینههای مختلف مدیریت، آمادگی ارائه خدمات جامع مشاوره مدیریت را با تمرکز بر برنامههای استراتژیک تحول دارا است و میتواند خدمات درخواستی سازمانها را متناسب با نیاز و فضای کسب و کار آنها به صورت سفارشی طراحی و عرضه نماید.
خدمات سازمان در این حوزه
• تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی و فروش
• طراحی ساختار و سازماندهی فعالیتهای بازاریابی و فروش
• تنظیم استراتژی و طراحی سیستم توزیع
• طراحی ساختار و سازماندهی فعالیتهای توزیع
• تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
• تنظیم استراتژی و برنامهریزی تبلیغات
• تنظیم استراتژی توسعه صادرات
• تنظیم استراتژی قیمت گذاری
• مشاوره برای بخش بندی بازار
• مشاوره برای بازاریابی صنعتی
• مشاوره برای بازاریابی خدمات
• مشاوره برای مدیریت بر نام تجارتی
• شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
• سنجش رضایت مشتری